Saturday 19 May 2012

Dugaan...

Aku thu sumer org akn hadapi dugaan dlm hidup..termasuk jugak aku,,:-(..Ya Allah..aku xthu sekuat mane diri nie nk hadapi dugaan dari Mu..perkara nie b'laku scra tiba2 dlm hidup wlpn nie bkn kali pertama aku lalui..tp ia b'laku bila aku dh nk abis stdy..aku thu diri aku..aku perlukan sumer org yg aku syg untk terus sokong aku, jd tulang belakng bila aku perlukn mereka..TP YA ALLAH! KUATKAH AKU? Aku cuba untk kuat tp kekuatan 2 tiba2 xde dlm diri nie...TOLONGLAH AKU YA ALLAH!...Aku xnk org yg sygkn aku tgk aku lemah..
YA ALLAH..Kau berikanlah aku kekuatan utk hadapi dugaan ini, aku thu Kau xkn beri semua ini jika aku tidak mampu utk hadapinya..bantulah aku YA ALLAH..TANPAMU, AKU TIDAK MAMPU HADAPINYA..aku thu semua nie ade hikmah yg KAU ingin berikn pdku..Aku ingin tunjukkan bhw aku juga kuat spt dirinya...Kau tetapknlh keimanan aku pdMu YA ALLAH..Kau kuatknlh jiwaku, akalku, diriku agr aku mampu hadapinya..matlamat aku kt sni adlh untuk BELAJAR! AKU NK CAPAI APE YG AKU IMPIKN SLAMA AKU BELAJAR KT SINI..iaitu KECEMERLANGAN, biar ma, ayah, fmly n org yg aku syg n meyayangi diri ini bangga dgn diri aku..
biar aku menangis sorg diri tnpa ade yg thu, aku xnk org risau psl aku..

aku redha ape yg dberikan oleh-NYA utk ku..



hanya ALLAH yg thu ape yg ade dlm hatiku saat ini...

Doakn aku kuat...

No comments: