Wednesday 30 May 2012

Jika Aku Jatuh Hati

Bismillahirrahmanirrahim...

                        Ya Allah...
                 Jika aku jatuh cinta.
 Cintakanlah aku kepada seseorang 
 yang melabuhkan cintanya padaMu,
       agar bertambah kekuatanku
                untuk mencintaiMu..

                         Ya Muhaimin...
                    Jika aku jatuh hati,
         izinkanlah aku menyentuh hati
seseorang yang hatinya tertaut padaMu,
           agar tidak terjatuh aku 
          dalam jurang cinta nafsu...

                        Ya Rabbana...
                    Jika aku jatuh hati,
                 jagalah hatiku padanya,
       agar tidak berpaling daripada hatiMu...


p/s: mudah-mudahan doa ini dapat kita amalkan agar kita jatuh hati pada seseorang bukan kerana dirinya tetapi keranaNya..InsyaALLAH..

No comments: