Tuesday 10 July 2012

Dh mula...

Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum semua, slmt pg..

Semalam tlh t'cipta sejarah dlm hdpku, aku telah lapor diri praktikal (09-07-2012) kt SME TERENGGANU..Korang tau x kt mne 2?..kt Kuala Terengganu la..hehe..tp kn, sblm smpi kt cni, Ya Allah,hnye Dia je yg thu..nie aku nk cter kt korg..semalam around 8pg, aku nk g lapor diri kt TM Rusila, Marang..tup2 smpi sne Pn Rosanita ckp aku kena lapor diri dkt TM bndr (kuala ganu)..hehe! mmg malu la tp aku wat slamber je tp tkt jgk cz msa 2 dh kul 8.30 lbh..aku dh lewat nk lapor diri tp puan ckp xpe,x kena marah pn..dia suruh aku tggu klu2 ade staf yg nk g bndr..aku bgtaula puan, aku bru je nk mintk tukar kt TM bndr, tp rupa2nya aku mmg dh kena praktikal kt situ, hehe! malu beb...

Pastu, aku col la abg aku n then dia ckp nk g ambik aku dgn kete. Dia g ambik aku ngan encik dia..aku col ma n aku ckp aku mmg kena lapor diri kt bndr, ma aku b'syukur sgt2 coz dia dh x perlu rase bimbang..dlm kul 9.30, ang aku dtg ambk..tp korg nk thu mne kteorg g? abg aku bwk aku g mkn,hehe..yela, msa aku msg, dia nk kuar g mkn ngan encik dia..so, kteorg pn g la mkn kt kdai nasi kerabu tp aku x mkn pn cz aku tkt la dh lewat nk lapor diri..aku just mkn kuih karipap jer..

Pas siap mkn sumer, kteorg pn b'gerak g bndr..dh jmpe TM, aku kena g ambk paskad kt TM Hiliran..Ya Allah, msa 2 rase penat sgt2..yela aku kejar msa..xkn first msk b'tgs dh lewat kn? pas g ambk, aku g blk ke tmpt aku praktikal..pastu supervisor aku palk xde kt office, dia g KL..n then aku kena jmpe encik Helmi..korg nk tau x? aku sorg je girl kt cni..yg lain2 sumer lelaki..yg akak2 msk mggu dpn..aku wat muka x malu jela..dh nma supervisor xde, so aku xthu nk watpe..mmg boring sgt2..x sbr nk blk umh..untk pengetahuan korg, aku start keje kul 8.30pg-5.30ptg..biasala swasta..2pn nsb baik aku bli majalah wanita, tp pas siap bce aku dh xthu nk watpe..so, ari nie aku bwklah laptop..x boring sgt,,hehe..tp ngantuk la plak..hahaha! mcm2 kn aku nie...xpela, aslkn aku x boring mcm semalam..

Aku dh xthu nk cter ape dh..aku out dlu ek..see u...ASSALAMUALAIKUM...

2 comments:

Layyinul Harir said...

assalamualaikum mizan,

wahhh! ini pengalaman hari pertama awak..hehe..

saya harap awak akan dapat belajar sesuatu yang baru..

jangan lupa selalu share tau kat blog..hehe..

blh saya tahu perkembangan awak selalu..

jaga diri ye~

princessnury said...

w'slm syafa..hehehe! 2la pengalaman sy kt cni..insyaALLAH, sy akn slalu share p'kembangan sy kt cni..