Thursday 12 July 2012

LeWat..

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum...selamat pg semua...

First sekali mesti korg pelik n t'pk nape aku wat tjk 'lewat'? (yeke?,hehe!)..actually, aku bkn bgn lewat, aku msk keje lewat..hehe! time keje aku start kul 8.30pg tp aku msk ari nie kul 9pg...nk thu sbb ape? haaa..yg 2 rahsia...:-)..td jam di tgn m'nunjukkn kul 8.25pg aku col housemate aku mintk tlg antar aku kt pej..nsb baik dia ade keta..xdelah aku risau sgt..tp dlm ht nie dh tkt,yela..mne thu bos aku dh smpi kt pej tgk ank buah lum msk pej lg..nsb baik msa aku msk td bos xde..ari nie ade launching UNIFI kt Kemaman, so dia g sne..semalam aku dh jmpe ngan bos aku, dia pggl tp mse 2 aku duk kemas2 brg nk blk..kul 5.30ptg dia nk jmpe aku..dia briefing ape yg aku kena wat..byk gle keje...dia ckp dia xnk aku just duk kt office, angkat col, susun file, mudah ckp duk kt pej je..dia xnk mcm 2..

So, dia ckp dia akn latih aku dgn penuh komitmen n so i need 2 give my commitment n need 2 komited with my task..korg nk thu keje ape? dia nk aku wat keje jd MC for event, present product, teamwork, multiasking, sales n wat report...huh! byk beb..tp xpe nie sumer utk kebaikn aku pd msa depan, tol x? nnt senang bila aku dh kuar, ble bos tmpt aku tnya ape pengalaman aku n mintk aku wat keje, aku blh wat semua..insyaALLAH..2 jgkla yg bos aku kt cni nk..dia nk aku blh b'jsa kpd agama,bangsa n negara...

Okla, aku nk wat keje dlu..bye2 semua...enjoy ur day's..:-)

2 comments:

Layyinul Harir said...

wahh!

selamat2 la awak dalam menyiapkan keja suma tuh..

harap awak terus gigih!!.=)

princessnury said...

as'kum syafa, sory...kt pej mizan dh xleh nk online coz sumer staf dh msk keje..stkt nie sumer ok...miss u guys..